„Na pielgrzymkę” nowa piosenka Kapeli znad Baryczy

18 czerwca, 2009

Utworami Kapeli znad Baryczy jestem oczarowana , od czasu gdy usłyszałam w ich wykonaniu „Moherowe berety”. Wyraz temu oczarowaniu dałam , tworząc mój pierwszy w życiu filmik na youtube, o czym już wspominałam tutaj na blogu.
Kilka dni temu na falach Radia Maryja miał premierę utwór na cześć Jasnogórskiej Pani „Na pielgrzymkę”.
Zwróciłam się z prośbą bezpośrednio do szefa Kapeli znad Baryczy o udostępnienie pliku mp3 tego utworu w celu opublikowania tutaj u mnie na blogu.
Do czasu jednak gdy nie otrzymam tego pliku , proponuję wszystkim posłuchanie na stronie doktora Jacka Roika

Przy okazji można posłuchać wcześniejszych przebojów Kapeli z Odolanowa: „Moherowe berety” i „Piosenkę dla Radia Maryja”.

PS.Mam już ten plik „Na pielgrzymkę! – i zrobiłam już do tego filmik na youtube.
Zobaczcie też moje konto na youtube