„Na pielgrzymkę” nowa piosenka Kapeli znad Baryczy

Utworami Kapeli znad Baryczy jestem oczarowana , od czasu gdy usłyszałam w ich wykonaniu „Moherowe berety”. Wyraz temu oczarowaniu dałam , tworząc mój pierwszy w życiu filmik na youtube, o czym już wspominałam tutaj na blogu.
Kilka dni temu na falach Radia Maryja miał premierę utwór na cześć Jasnogórskiej Pani „Na pielgrzymkę”.
Zwróciłam się z prośbą bezpośrednio do szefa Kapeli znad Baryczy o udostępnienie pliku mp3 tego utworu w celu opublikowania tutaj u mnie na blogu.
Do czasu jednak gdy nie otrzymam tego pliku , proponuję wszystkim posłuchanie na stronie doktora Jacka Roika

Przy okazji można posłuchać wcześniejszych przebojów Kapeli z Odolanowa: „Moherowe berety” i „Piosenkę dla Radia Maryja”.

PS.Mam już ten plik „Na pielgrzymkę! – i zrobiłam już do tego filmik na youtube.
Zobaczcie też moje konto na youtube

3 odpowiedzi na „„Na pielgrzymkę” nowa piosenka Kapeli znad Baryczy

  1. Jacek Roik pisze:

    Pozdrawiam z Tarnowa ! Jeżeli Pani sobie życzy to „poprę” Pani prośbę u Szefa „Kapeli znad Baryczy”? by Pani mogła zamieścić na swoim blogu przeboje tej kapeli! W lutym 2009 roku, Kapela oczarowała widzów w Tarnowskim Teatrze! Gdybyśmy zdrowie połaczyli z muzyką byłoby nam wszystkim lepiej! Zapraszam do współpracy na rzecz zdrowia nas wszystkich! Jacek Roik z Tarnowa.

  2. Grażyna pisze:

    Szanowny Panie Jacku !! Oczywiście ,że sobie życzę i przez pół dnia kombinowałam , jak podebrać od Pana ze strony tą muzykę. I gdy już prawie wykombinowałam , doszłam do wniosku ,że napiszę list do Kapeli.🙂
    Chciałabym po prostu tą muzykę oprawić grafiką i podobnie jak „Moherowe berety” umieścić na youtube.
    Chciałam również u Pana na stronie wpisać jakieś dobre słowo, ale nie ma tam takich możliwości.
    Dziękuję za odwiedziny.

  3. Agueda pisze:

    Każdy z nas zetknął się z tematem, zalecam zaznajomienie się z
    tematem.

Skomentuj

