Grajmy Panu

27 lipca, 2008

Do domu wróciliśmy o 5-tej nad ranem. Droga z Warszawy była bardzo dobra. Jednak na autostradzie odczuwa się komfort jazdy .Ale zarwana noc swoje zrobiła – i właściwie dopiero teraz wróciłam do życia .Przede wszystkim z całego serca dziękuję za życzenia imieninowe . I wciąż jeszcze jestem w nastroju wczorajszego warszawskiego spotkania z księdzem John Bashobora, charyzmatykiem z Ugandy.

null

Była homilia po Ewangelii , wspólna modlitwa kilkutysięcznego tłumu uczestników spotkania o uzdrowienie oraz uwolnienie. To się nie da opisać * (a przynajmniej ja tego nie potrafię zrobić – to trzeba przeżyć).Chciałam to nagrać dla siebie i dla Was na telefon komórkowy – ale zupełnie zapomniałam jak się nagrywa na ten telefon ( niedawno zmieniłam model telefonu ). Całe szczęście ,ze pamiętałam jak się robi zdjęcia z tego telefonu – to pstryknęłam fotkę , z tego miejsca gdzie siedziałam. Na potrzeby tego bloga musiałam zmniejszyć rozdzielczość – ale w oryginale , to zdjęce jest bardzo wyraźne.Całość spotkania transmitowane było przez Radio Rewelacja. Z tego co mi wiadomo , będą powtórki tego spotkania – właśnie w tym Radiu. Wspaniałą , modlitewną oprawę spotkania przygotował zespół z Łodzi „Mocni w Duchu”.
Internetowe Radio Rewelacja – możecie też znaleźć pod innymi linkami – jak ten powyższy wam nie zadziała; – to zobaczcie tutaj jeszcze takie linki
Radio Rewelacja-link nr 1
Radio Rewelacja- link nr 2
Radio Rewelacja- link nr 3

Dla podkreślenia tego , co się jeszcze dziś dzieje w moim sercu – dam tutaj taką piosenkę którą znalazłam na youtube „Chwalmy Pana” i jak znajdę jakiś utwór w całości na youtube w wykonaniu zespołu „Mocni w Duchu ” to tutaj dodam. Jeśli ktoś ma ochotę – posłuchać utworów tego zespołu w formacie mp3 to może zajrzeć na tą stronę Muzyka chrześcijańska