..nie niszczcie Kościoła i Polski!

7 odpowiedzi na „..nie niszczcie Kościoła i Polski!

  1. longinus9 pisze:

    Dzięki Ci Drogi Ojcze Tadeuszu za ten krzyż, który
    dźwigasz za nas i dla nas. Oby Pan nasz Cię wysłuchał
    za pośrednictwem Matki Boga,Hetmanki Królowej Polski.
    Niech Cię wspiera Wielka Rodzina Radia Maryja modlitwą a w cichości ludzie dobrej woli czynem.

    Dla „ryby” kierunek pod prąd jest kierunkiem słusznym.

  2. Grażyna pisze:

    Longinus9 – dziękuję że czasem coś napiszesz tutaj. Trochę mnie dziwi taka sytuacja , że codziennie zagląda na mój blog kilkaset osób a tylko nieliczni z odwiedzających zostawiają po sobie ślad.
    Więc tym bardziej dziękuję Longinus

  3. longinus9 pisze:

    Wyróżnieniem dla mnie Grażyno na tym miejscu jest to iż mogę powiedzieć co mi serce podpowiada dla wyrażenia prawdy

  4. Grażyna pisze:

    Wiesz Longinus ,że mnie bardzo dziwi ,że cały szereg osób odrzuca naszą prawdę.Oni mówią językiem tvn-u i bezkrytycznie pozwalają sobie robić wodę z mózgu.

  5. Posejdon pisze:

    Dlatego nic nie napiszę w Twojej klasie Lukrecjo, chyba, że ktoś z tvn-owców napisz coś z sensem tutaj.
    Widzisz, mam inne poglądy na przyjaźń, wybieram a nie … ale wolna wola. Skasuj ten wpis jeżeli niezbyt miły.

  6. longinus9 pisze:

    Przykre jest mówić to Lukrecjo, że społeczność woli słuchać bajek a nie prawdy.A w społeczeństwie zagnieździła się postawa wasalna, a duma narodowa, godność, odwaga i samodzielne myślenie poszło w las. Wielu czuje się bezpiecznie jak ktoś za nich myśli. Nie zdają sobie sprawy, że przestrzeń w jakiej przebywają staje się coraz mniejsza.Finałem zaś może być mjejsce w „dybach”.

  7. Grażyna pisze:

    Posejdon – to dobrze ,że tutaj zaglądasz.Z tą przyjaźnią to trudna sprawa i nie zawsze udaje się rozdzielić poglądy polityczne od tematów neutralnych. Wiem o tym i sama straciłam kontakt z bardzo wieloma przyjaciółmi i nawet bliską rodzinę od czasu jak się zaczęła „Solidarność”. Wtedy byłam bardzo młoda i w ogień skoczyłabym za Wałęsą. Dziś wstydzę się , że dałam się tak łatwo oszukać temu fałszywemu facetowi. Wiadomo ,że jego zasługi są bezsprzeczne dla Wolnej Polski ale jego kłamliwy fundament i aroganckie zachowanie też jest bezsprzeczne.No i ta obłuda w rzekomym chrześcijaństwie!! Obrazek Maryi w klapie i kalumnie na ustach.
    Ale się rozpisałam…i nie o tamtych latach miało być Posejdonie , Longinus – ale o tym co tu i teraz.Macie rację – trudno jest akceptować tych rodaków którzy utracili dumę narodową i patriotyzm.
    Trzeba o tym głośno mówić , żeby się nie wydawało naszym wrogom ,że nam rozmiękczyli myślenie i wyprali mózgi.

Skomentuj

