Mam trzeci temat

Dziękuje wszystkim , którzy tutaj zajrzeli do mnie i zostawili ślad swojej obecności . Te Wasze krótkie wpisy dodały mi nowych sił i pomysłów do pisania.
null

Wiem już na pewno ,że mogę kontynuować temat
diety oczyszczającej
.
Nie tylko Haszkę ona tutaj sprowadza. W panelu administracyjnym widzę ,że jest jeszcze kilka osób , które tutaj przywędrowały dzięki wyszukiwarce google. Hasło było właśnie :dieta oczyszczająca.
Mam jeszcze menu na osiem kolejnych dni . Od jutra będę je dalej podawać. Oprócz codziennego menu -podam przepisy na zakwas z czerwonych buraków i żurek. Chcę też podać serię codziennych ćwiczeń które powinny towarzyszyć tej diecie.
Te ćwiczenia nie wymagają zbyt dużej sprawności fizycznej ani kondycji. Mają przede wszystkim na celu rozluźnienie mięśni i obok pływania i półgodzinnego spaceru (bez celu ) powinny być wplecione w codzienny rytm każdej osoby , która decyduje się na kurację oczyszczającą.
Oprócz diety i ćwiczeń – chcę przytoczyć jeszcze kilka interesujących cytatów . To kontynuacja działu , który już istnieje. Mam nadzieję, że Boska i Ika znajdą tam cos dla siebie.
Zresztą od czegoś musiałam zacząć -a te cytaty są bardzo wdzięcznym motywem i z powodzeniem mogą być codziennymi wpisami oczekującymi w poczekalni – gdy nie mam pomysłów ani
czasu na bardziej pracochłonne notki.
I wiem już na pewno ,że nad takimi notkami też będę pracować – chociażby z uwagi na obecność Posejdona. Jest pewna grupa tematów , co do których z Posejdonem mamy identyczne zdanie i w gruncie rzeczy uzupełniamy nasze myślenie i wypowiedzi.
Nasi przeciwnicy lub osoby które nie chcą zabierać głosu w tych drażliwych tematach – mam nadzieję ,że też tutaj wkrótce przyjdą i zechcą coś dopowiedzieć- albo chociaż pomilczeć w określonym temacie.
Te dyskusyjne tematy chcę umieszczać w dziale Teraz Ja. To będzie już trzeci dział tematyczny w tym blogu. Zwróćcie uwagę że są juz dwa działy tematyczne ; czyli są Książki i jest dział tematyczny Diety.
Dziś tą notką inauguruję dział Teraz Ja. Prawidłowo powinnam popisać trochę o dzisiejszym top temacie dnia – czyli o wizycie ministra Sikorskiego w Stanach . Chociaż już sama nie wiem ,czy warto o tym
pisać. Każdy przecież widz co się dzieje i jak nam prztyczka w nos dali amerykanie . I pani C.Raise też do nas nie przyjedzie . I szkoda. Podobno do końca lipca ma być to porozumienie. Na razie pozostało nam prężenie muskułów w wykonaniu pana Tuska .
Aha…..słyszałam dziś ,że w związku z suszą ceny żywności wzrosną w Polsce o minimum 30% . Nawet nie jestem ciekawa jak to wytrzymają najbiedniejsi.

20 odpowiedzi na „Mam trzeci temat

  1. Wiki pisze:

    Witam….trafiłam tutaj bez przeszkód….i mam co czytac. Bardzo interesujące rzeczy piszesz. Nigdy nie przywiazywałam wagi do żadnych diet….ale może warto zacząć…

  2. Ika pisze:

    Susza no chyba az tak xle nie ejst u nas np leje od 2 dni,,,ale fakt zawsze dobry pretekst zeby podniesc ceny,,,najpierw truskawki były drogie bo sie zaczynałay teraz tez drogie bo sie juz kończa,,,,

  3. Grażyna pisze:

    Wiki , Ika – jak ja się cieszę ,że was widzę.
    Z tymi truskawakimi w tym roku – to jakaś dziwna sprawa,Są chyba jakieś modyfikowane – bo wcale nie są pogniecione – tylko całe i twarde i nie mają takiego aromatu , jak kiedyś miały truskawki.
    Podobnie z kalafiorami. Jest taka odmiana ,że nawet długie gotowanie niewiele je zmiękcza.Fatalnie też pachną.

  4. bar-bra pisze:

    Witam…zaglądam, czytam. Wszystko jak zwykle u Ciebie Luk na najwyższym poziomie. Dieta super …będę śledzić i po powrocie pewnie zastosuję. A w sprawie truskawek…uwielbiam wręcz truskawki w każdej postaci, ale niestety od conajmniej 2 lat nie za wiele mogę ich zjeść, ponieważ powodują u mnie silny ból brzucha – myślę więc, że są mocno czymś nawożone lub „ulepszane’ jakąś substancją, która sprawia, że są ładne ale niesmaczne i niezdrowe.
    Pozdrawiam serdecznie

  5. mercedes pisze:

    bardzo dużo tu już się dziej….ale skoro ja czytam nie „temat” a „świat”… to raczej nie będę na razie się wypowiadać. Zapytam tylko: Grażynko jak Ty to robisz? czy Twoja doba ma na pewno tylko 24 godziny?….no i jeszcze : pozdrawiam Cię serdecznie :))

  6. Grażyna pisze:

    Bar-bra dziękuję za komplement. A te truskawki też mi nie służą i to od dawna. Kiedyś miałam problemy żołądkowe a teraz już jest tylko wysypka🙂

    Mercedes jak zwykle jesteś uprzejma. Moja doba jest krótsza niż doba przeciętnego człowieka.Na nic nie starcza mi czasu. Nawet mi szkoda czasu na sen. Gdybym tak jeszcze miała lepsze zdrowie…Dziś na przykład całe przedpołudnie czułam się fatalnie. Teraz wieczorem jest jakby trochę lepiej.

  7. Ulikk pisze:

    Witam…muszę znaleźć czas na taką dietę a przyda mi się na pewno, Luk podziwiam Cię za blog…doba ma chyba u Ciebie więcej godzin🙂 ja mam ciągle za mało czasu…pozdrawiam

  8. Grażyna pisze:

    Ulikk – ja już nie mogę sobie poradzić. Mam taki defekt -że jak sobie coś wymyślę- to żeby kamień na kamieniu miał stanąc – to muszę skończyć.. Tak bylo zawsze i ciężko mi się z tym żyje – ale dzięki temu udaje mi się doprowadzać pewne pomysly do szybkiej realizacji. Teraz jest tak z blogiem. Połknęłam haczyk – i dopóki tego bloga nie rozgryże do końca- nie zasnę…🙂

  9. haszka pisze:

    Ja wiem skąd Lukrtecja beirze na wszystko siły….Ona ma to w genach…a swoją drogą podziwiam…ciągle nowe pomysły…nowe tematy…lubię wszystko, ale nie politykę.

  10. kleszcz pisze:

    hejka:)
    juz wiem jak Grazynka organizuje sobie czas.. pracuje 25 h/na dobę ,jest to mozliwe,wystarczy godzine wczsniej wstac z łóżeczka hahaha:)))))

  11. Grażyna pisze:

    Haszka – polityka to narkotyk i jeżeli się od niej nie uzależniłas – to dziękuj Bogu. Ja się nie potrafię wyzwolić.

    Kleszczu – masz rację- nawet 25 godzin na dobe czasem mi wychodzi hehehehe

  12. Posejdon pisze:

    hmmm
    Polityka, cóż w niej lubić czy nie, można się najwyżej na niej znać lub nie.
    Politka to Nasze życie, „dzięki” politykom dzieje się w kraju tak lub inaczej.
    Zwyżkujące ceny, nieuzasadniony zbyt wysoki kurs złotego, to przecież polityka !!Naród bez świadomości zginie, może ja tego nie dożyję ale ….

  13. Posejdon pisze:

    Grażynko i ja także podziwiem Twoje niespożyte siły.

  14. Grażyna pisze:

    Szkoda ,że nie mamy wpływu na politykę. I najbardziej mnie złości jak taki premier Tusk mówi „wszyscy Polacy” ..No niech mówią za siebie. Co on wie o Polakach ?
    Rysiu dziękuję że zaglądasz tutaj i zostawiasz ślady swojego pobytu.Ja dziś już zupełnie opadłam z sił – a miałam tyle jeszcze do zrobienia. Teraz ide już spac. W Brzeźnie jutro napiszę. Cieszę się że jest tam wspaniała atmosfera. Jedna wielka rodzina.

  15. Posejdon pisze:

    http://www.nszz-stocznia.pl/wideo/wideo.html

    Pozdrowienia.

    Grażynko oto link do filmów o Bolkach i Lolkach między innymi .

  16. Posejdon pisze:

    http://www.nszz-stocznia.pl/wideo/wideo.htm

    Wklejam i tutaj link do … sama zobaczysz🙂

    Pozdrawiam

  17. Posejdon pisze:

    coś nie wchodzi :((((
    Grażynko może zaciekawi Ciebie ta strona ?

  18. Grażyna pisze:

    Rysiu ten program bloga zatrzymuje niektóre komentarze – te olinkowane. Przed chwilą to zobaczyłam i odblokowałam te wpisy co nie chciały wejść. Zaraz lecę na tą stronę

  19. Posejdon pisze:

    Pozdrawiam 🙂 dyrektorkę strony oraz wszystkich odwiedzających .

  20. marylion pisze:

    No proszę, Luk:) okazuje sie , że vintage to mój ulubiony styl, ale nie wiedziałam,że sie tak nazywa:)..biore się do analizy diet. Serdecznie pozdrawiam.

Skomentuj

