Sprawy techniczne

11 lipca, 2008

Dziś w ciągu dnia dodałam nową zakładkę o nazwie „ pomoc techniczna”.

null

Ja już mówiłam w innym miejscu ,że sama uczę się dopiero konstrukcji tego bloga i wiele rzeczy odkrywam od strony panelu administracyjnego.
Jeżeli chodzi o korzystanie z blogu jako użytkownik , to wiem dość dużo , ponieważ bywam na podobnego typu blogach i tam mnie podszkolono z obsługi. Dla osób , które mnie odwiedzają – i nie znają tych wszystkich ułatwień – przygotowuję specjalną zakładkę – właśnie pomocy
. Na razie są tam tylko pokazane możliwości wklejania do notek tak zwanych buziek . Trochę mi to zabrało czasu ,żeby przygotować tą instrukcję . Co prawda miałam sprawę ułatwioną o tyle ,że wykorzystałam samouczek który wcześniej ktoś przygotował na potrzeby innego bloga. Linki odsyłające do tamtego bloga oczywiście tam w zakładce technicznej podaję. Zamierzam jeszcze poszerzyć tą pomoc techniczną o inne przydatne informację – chociażby takie jak pisać na kolorowo …i nie tylko. Ale zrobię to wtedy , gdy będę mogła posiedzieć trochę dłużej przy komputerze- bo podczas „nowych
konstrukcji” muszę być bez przerwy on-line przy komputerze i sprawdzać efekty. Natomiast z notkami jest zupełne inaczej i bardzo wygodnie. Mogę je napisać „na zapas” i oznaczyć dzień i godzinę wpisu – i blog się będzie sam pisał a ja pojadę na przykład na wakacje. To dziś na razie już wszystko.Dobranoc.